úvodní Obchodní podmínky


Obchodní podmínky

 

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci a analýze soubory cookie. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. V případě, že s použitím souborů cookie nesouhlasíte. opusťte prosím webové stránky. Děkujeme.

 

Hlavní zásady

Zákazník je povinen před započetím nákupu seznámit se s tímto nákupním řádem ,který obsahuje dodací podmínky  a reklamační řád.

 Cena za zboží je uvedena s DPH a neobsahuje poštovné. Poštovné je účtováno ve výši 125,- Kč za dodávku zboží  do výše 1500,-Kč, u zakázky nad 1500kč je poštovné zdarma v případě doručení zboží přepravní službou GLS. Díky novým opatřením při boji s nákazou Covid19 není možné balíčky platit hotově. Pouze kartou, nebo je možné zaslat platbu předem. Tyto ceny a podmínky poštovného jsou platné pro Českou Republiku - pro zákazníky ze zahraničí provedeme individuální kalkulaci poplatku za dopravu.

!!!PRO ZÁKAZNÍKY ZE SLOVENSKA - po zaslání objednávky bude provedena individuální kalkulace dopravy a zaslána cena přepočtená v EUR. Do této doby prosím žádné platby nezasílejte!

 V případě potřeby je zákazník kontaktován elektronickou poštou, telefonem nebo faxem.

 Zákazník má právo na vrácení zboží bez udání důvodů do 14 dnů. Zákazník má zároveň právo vrátit zboží, pokud není spokojen s jeho barvou, která se mu na monitoru jevila jiná a to hned, jakmile zboží obdrží. V takovém případě může požadovat vrácení peníze nebo náhradu za jiné zboží. Vrácené zboží musí být nepoškozené a v případě čirého obalu i nerozbalené. Tímto ustanovením není nijak dotčeno právo na reklamaci.

 Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených zákonem. Ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží může kupující odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Zákonnou podmínkou je v tomto případě mimo jiné, že byl nákup proveden soukromou osobou, nikoli podnikatelským subjektem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno písemné prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly (včetně vrácení poštovného a balného kupujícímu). Náklady na vrácení zboží ponese vždy kupující, jestliže je možné zboží pro svou povahu vrátit obvyklou poštovní cestou. 

Zákazník musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí Kupující poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může Prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající zákazníkovi v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

 Na kupní cenu, která má být zákazníkovi vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (náklady na přepravu, zabalení zboží do balíku, přebalení zboží do nového obalu apod.), pokud je zboží vráceno po době delší než 14 dní od zakoupení zboží.

Vaši objednávku považujeme za závaznou. Jestliže se dodatečně po jejím odeslání rozhodnete objednávku změnit, můžete tak učinit ve lhůtě expedice e-mailem, telefonem nebo faxem.

Vyhrazujeme si právo odmítnout objednávku a to zejména z důvodu nemožnosti zajistit zboží. V takovémto případě je zákazním vyrozuměn e-mailem, telefonem, faxem nebo písemně a to ve lhůtě expedice. V případě platby předem jsou zákazníkovi vráceny peníze v plné výši na jeho účet a to rovněž ve lhůtě expedice.

 

II. Dodací podmínky

 Zboží je dodáno zákazníkovi firmou GLS, a to formou běžného balíku nebo dobírkového balíku. Platba kartou není u dobírkového balíku podporována. V současné době doručujeme zboží pouze na území České a Slovenské republiky. Při objednávkách do zahraničí je nutná individuální dohoda.

 Zboží je placeno při převzetí dobírkou nebo v případě platby předem bankovním převodem na účet.

U každé objednávky budete prostřednictvím internetového obchodu a emailů informováni o stavu vyřízení a s tím související "lhůtě expedice". Tento údaj říká v jakém termínu bude Vámi objednané zboží zabaleno a předáno přepravci (GLS, Česká pošta). U platby dobírkou počíná lhůta expedice běžet následující pracovní  den po objednání, u platby přes účet  počíná lhůta expedice běžet připsáním peněz na náš účet. Při zasílání zboží běžným balíkem se orientační lhůta doručení zásilky do domu rovná lhůtě expedice plus dva pracovní dny, při zasílání dobírkovým balíkem lhůtě expedice plus jeden pracovní den. Za případné nedostatky v poskytovaných službách GLS a Českou poštou neneseme zodpovědnost.

 

III. Reklamace

Reklamace zboží je kompletně  řešena reklamačním  řádem, jehož znění je uvedeno níže. Zákazník je povinen seznámit se před započetím nákupu s tímto reklamačním řádem.

 

IV. Ochrana osobních údajů

 Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jakýmkoli zneužitím. Osobní údaje jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.

V případě udání e-mailové adresy zákazníkem si provozovatel internetového obchodu vyhrazuje právo zasílat zákazníkům průběžné informace o novém zboží apod. Projevené přání zákazníka tyto informace nezasílat bude respektováno.

Veškeré osobní údaje a záznamy našich zákazníků a kupujících jsou chráněny v souladu s platnými zákony České republiky o ochraně osobních dat, zejména podle zákona č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Osobní údaje nejsou prodávány, předávány, ani nijak jinak zpracovávány pro potřeby třetích stran, či následný prodej.

V případě, že je kupujícím fyzická osoba, zadává při objednávce tyto údaje: Jméno a příjmení, Úplná poštovní adresa, Adresa elektronické pošty, Telefonní číslo. Tyto informace jsou nezbytné pro identifikaci kupujícího a případnou komunikaci.

Je-li kupující právnická osoba, zadává při registraci navíc následující údaje: Jméno firmy, IČO, DIČ. Pokud je kupujícím fyzická osoba - podnikatel, uvede navíc údaj o místu podnikání, IČO a DIČ. Tyto údaje umožňují provést nezbytné účetní operace, vyhotovit daňový doklad obvykle vyžadovaný oběma stranami, popřípadě identifikovat platbu kupujícího učiněnou bankovním převodem.

Prodávající chrání soukromá data kupujícího před zneužitím. Tyto informace shromažďuje, aby zkvalitnil svoje služby a neposkytuje je třetím stranám bez souhlasu kupujícího.

Používáním internetového obchodu souhlasí kupující se shromažďováním a použitím informací o sobě i svých nákupech podle výše uvedených pravidel.